Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 11.06.2011
Místo: České Budějovice

"Reso" 363.501-8 vonící čerstvým lakem a ještě bez označení, postává spolu s "laminátkou" 230.066-3 v čele vlaku Rn 44512 na ranžíru v Českých Budějovicích.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 11.06.2011
Místo: Summerau

Dvoufrekvenční "laminátka" 340.049-6 odjíždí s ucelenou soupravou prázdných vozů Eas ze stanice Summerau do Českých Budějovic.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 21.08.2011
Místo: Petrovice u Karviné

Lokomotiva 731.014-7 společnosti ČD Cargo postává ve stanici Petrovice u Karviné.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 26.08.2011
Místo: Bohumín

V horké srpnové noci odpočívalo prototypové eso 363.001-9 na další ranní výkon. Autor ho zvěčnil ve stanici Bohumín. 

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 26.08.2011
Místo: Hranice na Moravě

Z Hranic na Moravě se rozjíždí "eso" 362.167-9 s mezinárodním vlakem R 13017 (Moskva Belorusskaja - Nice-Ville).

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 27.08.2011
Místo: Bohumín

Rychlík R 404 "Vltava" ze stanice Moskva Belorusskaja přijel před malou chvílí do Bohumína, kde došlo k přepřahu hnacího vozidla. Do čela se postavil "peršan" 163.046-6, který s vlakem pokračoval dále do Prahy.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 02.09.2011
Místo: Lipník nad Bečvou

V Lipníku nad Bečvou zachytil autor "eso" 363.010-0 v čele uhelného vlaku.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 21.09.2011
Místo: Vrútky

Lokomotiva 140.076-1 byla již na jaře roku 2003 vlastní silou přepravena do Žiliny, kde sloužila jako zdroj ND. Pak postávala v Žilině na nákladním nádraží a později v místním depu. Od 1.1.2005 patřila pod křídla společnosti ZSSK Cargo, kde byla v září nabídnuta k prodeji. Na snímku už ji vidíme opět provozní, a to u společnosti SŽDS ve stanici Vrútky.