Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
11.06.2011
Místo:
České Budějovice
"Reso" 363.501-8 vonící čerstvým lakem a ještě bez označení, postává spolu s "laminátkou" 230.066-3 v čele vlaku Rn 44512 na ranžíru v Českých Budějovicích.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
11.06.2011
Místo:
Summerau
Dvoufrekvenční "laminátka" 340.049-6 odjíždí s ucelenou soupravou prázdných vozů Eas ze stanice Summerau do Českých Budějovic.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
21.08.2011
Místo:
Petrovice u Karviné
Lokomotiva 731.014-7 společnosti ČD Cargo postává ve stanici Petrovice u Karviné.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.08.2011
Místo:
Bohumín
V horké srpnové noci odpočívalo prototypové eso 363.001-9 na další ranní výkon. Autor ho zvěčnil ve stanici Bohumín.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.08.2011
Místo:
Hranice na Moravě
Z Hranic na Moravě se rozjíždí "eso" 362.167-9 s mezinárodním vlakem R 13017 (Moskva Belorusskaja - Nice-Ville).
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.08.2011
Místo:
Bohumín
Rychlík R 404 "Vltava" ze stanice Moskva Belorusskaja přijel před malou chvílí do Bohumína, kde došlo k přepřahu hnacího vozidla. Do čela se postavil "peršan" 163.046-6, který s vlakem pokračoval dále do Prahy.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
02.09.2011
Místo:
Lipník nad Bečvou
V Lipníku nad Bečvou zachytil autor "eso" 363.010-0 v čele uhelného vlaku.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
21.09.2011
Místo:
Vrútky
Lokomotiva 140.076-1 byla již na jaře roku 2003 vlastní silou přepravena do Žiliny, kde sloužila jako zdroj ND. Pak postávala v Žilině na nákladním nádraží a později v místním depu. Od 1.1.2005 patřila pod křídla společnosti ZSSK Cargo, kde byla v září nabídnuta k prodeji. Na snímku už ji vidíme opět provozní, a to u společnosti SŽDS ve stanici Vrútky.