Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.08.2002
Místo:
Okna
Odklonový nákladní vlak s "brejlovcem" 750.371-7 byl zachycen poblíž stanice Okna.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
04.09.2002
Místo:
Ostrov nad Ohří
Stanicí Ostrov nad Ohří projížděl nákladní vlak Pn 67747, který byl veden "čmelákem" 770.081-8, jež byl jedním ze strojů pomáhajícím s vedením povodňových odklonů.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
03.10.2002
Místo:
Kralice nad Oslavou
Za stanice Kralice nad Oslavou odjíždí osobní vlak 4809 v čele s "brejlovcem" 750.250-3, kterému na postrku pomáhal stroj 750.103-4.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
24.10.2002
Místo:
Dlouhá Třebová
Přes Dlouhou Třebovou provážel "šestikolák" 181.010-0 svůj nákladní vlak.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
11.07.2003
Místo:
Benešov u Prahy
Ještě původní vzhled lokomotivy 363.129-8 před opravou vidíme na snímku z Benešova u Prahy, kam dorazil vlak Pn 44035. Lokomotiva v té době sloužila převážně v nákladní dopravě a nasazovalo jí DKV České Budějovice.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.07.2003
Místo:
Lipník nad Bečvou
Ucelený nákladní vlak v čele s esem 363.030-8 zachytil autor u Lipníka nad Bečvou.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
17.10.2003
Místo:
Vyšší Brod klášter
"Kapesní bobinka" 100.001-7 vyrobená roku 1956 jako první ze série 4 kusů v čele vlaku Os 20909 (Lipno nad Vltavou - Rybník) u stanice Vyšší Brod na podzim roku 2003.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
17.10.2003
Místo:
Vyšší Brod klášter
Pracoviště ve stanici Vyšší Brod klášter je obsazeno "kapesní bobinou" 100.002-5, která vyčkává v říjnovém slunci na další výkon.