Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.03.1997
Místo:
Znojmo
Znojmo opouští vlak Sp 1730, který měl na postrku břeclavské prototypové "kvadro" 842.001-0.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.03.1997
Místo:
Znojmo
Ze Znojma odjíždí osobní vlak č. 14503, v čele byla "dvašedesátka" 830.093-1, které na postrku zdatně pomáhal "krokodýl" 850.050-6.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.03.1997
Místo:
Šatov
Ze Znojma se k Šatovu blíží nákladní vlak a v jeho čele je dvojice znojemských "pilštyků" 735.140-6+735.157-0, kteří zmíněný vlak dovezou až do rakouského Retzu.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
03.04.1997
Místo:
Dolní Zálezly
Se soupravou wapek byla nedaleko zastávky Dolní Zálezly zachycena lokomotiva 121.066-5, toho času jezdící ve službách Viamontu.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
13.04.1997
Místo:
Čtyřkoly
Mezi zastávkou Čtyřkoly a stanicí Senohraby byla při vedení rekreačního vlaku Os 9218 zvěčněna pražská "jedničková bobina" 141.010-9.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.04.1997
Místo:
Šumná
Jedna z nejstarších provozních lokomotiv z ověřovací série je zachycena na autorově snímku ze Šumné. Stroj 735.009-3 vozil ten den osobní vlaky.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.04.1997
Místo:
Šumná
K setkání "pielsticků" 735.009-3 a 735.098-6 došlo ve stanici Šumná.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.04.1997
Místo:
Znojmo
"Dvaašedesátka" 830.093-1 opouští Znojmo v čele osobního vlaku MOs 14503 a na postrku ji zdatně pomáhá brněnský "krokodýl" 850.050-6, který se se svým vozem odpojí v Hrušovanech nad Jevišovkou a bude pokračovat do Brna.