Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
04.10.1995
Místo:
Nováky
Nátěrově unifikovaný brejlovec 750.201-6 s vlakem Os 2206 z Prievidzy do Nových Zámků zastavil ve stanici Nováky.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
04.10.1995
Místo:
Chotín
Ve stanici Chotín, která se nachází na Slovensku v okrese Komárno, se chystal na odjezd manipulační vlak. V jeho čele vidíme krásnou "bertu" 751.132-2.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
04.10.1995
Místo:
Komárno
Nablýskaný "tranzistor" 742.020-1 ve svém typickém laku odpočívá v Komárně před svým dalším výkonem.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
05.10.1995
Místo:
Depo Prešov
"Pegas" 752.039-8 byl zachycen na nočním snímku v prešovském depu a to po vykonané opravě a v novém laku.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.11.1995
Místo:
Hájek
Lokomotiva 753.197-3 ještě v dobách působení u ČD byla zdokumentovaná u stanice Hájek jako vlak "Lv" vlak. Dnes můžeme tuto lokomotivu potkávat u soukromého dopravce KDS.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.11.1995
Místo:
Hájek
S osobním vlakem z Chebu do Chomutova (Os 7010) uháněl poslední vyrobený čtyřkový brejlovec 754.086-7. Velmi povedený snímek byl pořízen u stanice Hájek.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
25.11.1995
Místo:
Blansko
Se zvláštním nákladním vlakem byla poblíž Blanska vyfocena dvojice "štokrů" 556.0298 ( depo Praha-Vršovice ) +556.0506 ( depo České Budějovice ). Při této akci vzniklo dnes již legendární video "Ozvěna štokrů v adamovských tunelech".
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
25.11.1995
Místo:
Letovice
Trať Česká Třebová - Brno zažila dne 25. 11. 1998 netradiční jízdu zvláštního nákladního vlaku v čele se "štokry" 556.0298+556.0506, která tak připomněla několik desetiletí nasazování těchto strojů v těžké nákladní dopravě.