Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
25.08.1995
Místo:
ŽZO Cerhenice
První lokomotiva s podvozky II. generace byla vyrobena ve Škodě v Plzni právě lokomotiva E469.3030. Jedná se o zkušební lokomotivu závodu VÚŽ v Cerhenicích, kde ji autor vyfotil. Svého rekordu dosáhla v roce 5. září 1972 a to rychlosti 219 km/h. Svůj druhý rychlostní rekord dosáhla o rok později při zkouškách v SSSR na širokém rozchodu na polygonu Belorečenskaja - Majkop, 224 km/h.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.08.1995
Místo:
Dlouhá Třebová
"Hrbatá" 130.001-1 právě projela Dlouhou Třebovou s devítivozovým vlakem osobní dopravy a blížila se k vjezdu do České Třebové. Okolí se o 10 let později změnilo k nepoznání a stroje této řady začaly sloužit už jen v nákladní dopravě.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.08.1995
Místo:
Dlouhá Třebová
Lokomotiva 130.037-5 v unifikovaném nátěru provážela Dlouhou Třebovou krátký nákladní vlak.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
10.09.1995
Místo:
Rejkovice
V čele osobního vlaku Os 7903 z Protivína do Zdic se nedaleko Rejkovic představila 735.222-2.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
14.09.1995
Místo:
Rejkovice
U Rejkovic zachytil autor čmeláka 771.029-6 v čele nákladního vlaku Pn 67912 (Zdice - Příbram).
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
14.09.1995
Místo:
Lochovice
V koncové stanici své jízdy, v Lochovicích byl zastižen vlak Mn 87562 ( Zadní Třebáň - Lochovice ). V čele se představil "pylštyk" 735.143-0.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
17.09.1995
Místo:
Kutná Hora hl.n.
Ve stanici Kutná Hora se připravovala na další výkon směr Havlíčkův Brod "laminátka" 230.025-9.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
17.09.1995
Místo:
Žlebské Chvalovice
Ve Žlebských Chvalovicích pořídil autor hezký snímek osobního vlaku (Os 15913), který byl vedený strojem 820.089-1 společně s "motůrkem" 810.236-0.