Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.10.1994
Místo:
Píla
"Sadovky" na nástupišti v Píle sledují průjezd jednoho z mnoha nákladních vlaků. Tentokrát zde provážela svůj manipulační vlak (Mn 82001) lokomotiva 753.299-7. Ve vlaku byly řazeny i "uzenky" po revizích, které krátce na to z provozu prakticky zmizely.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.10.1994
Místo:
Píla
Při průjezdu známou zastávkou Píla byl zvěčněn vzorně udržovaný "čmelák" 771.021-3 v čele nákladního vlaku Pn 62031.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
04.11.1994
Místo:
Lipovník
Na stoupání u Lipovníku burácí lokomotivy 770.055-2+752.045-5 v čele těžkého nákladního vlaku.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.02.1995
Místo:
Rakovník
Autor zachytil ve stanici Rakovník na odjezd připravující se těžký nákladní vlak. V jeho čele se ukazují velmi udržované a pěkné stroje 753.337-5 a 753.339-1.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.02.1995
Místo:
Roztoky u Křivoklátu
26. února 1995 vedla osobní vlak číslo 7710 z Rakovníka do Berouna lokomotiva 750.079-6. Jak je patrné ze snímku, jednalo se tehdy o dobře udržovaný turnusový stroj. Snímek byl pořízen v Roztocích u Křivoklátu.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.02.1995
Místo:
Depo Rakovník
Lokomotiva 753.072-8 je odstavená u stroje 753.028-0 v Rakovníku.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.02.1995
Místo:
Depo Rakovník
Brejlovec 753.028-0 ve společnosti pěkně udržovaného stroje 753.072-8 vyčkával svého provozního nasazení v Rakovníku.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
26.02.1995
Místo:
Depo Rakovník
V Rakovníku byl zachycen "brejlovec" 753.084-3, který postával bez výkonu spolu s "tranzistorem" 742.307-2.