Autor: Ľubomír Podlaha

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Odhozená kabina ze 749.100-4 dává tušit její velmi brzký konec.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Rozřezaný rám již značí definitivní konec lokomotivní legendy - 749.100-4.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová

749.100-4 je již jen ve vzpomínkách a jejím zbytkům přihlíží její kolegyně 749.252, kterou čeká zřejmě podobný osud.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Naftová nádrž, generátor a pohozená kabina, několik posledních němých svědků existence 749.100-4.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Na "hřbitově" v České Třebové čekají na další osud značně promrzlé motorové vozy 810.044-8 a 810.110-7.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 26.02.2016
Místo: Čížová

Dvojče "elektrniků" 743.005-1+743.009-3 sjíždí s manipulačním vlakem Mn 88530 od Čížové ku zastávce Písek-Dobešice.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 20.03.2016
Místo: Zbudov

Mezi Zbudovem a Zliví byl vyfocen rychlík 667 "Vajgar", který byl veden "esem" 362.068-9, za kterým se vezl "plecháč" 242.207-9.