Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Odhozená kabina ze 749.100-4 dává tušit její velmi brzký konec.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Rozřezaný rám již značí definitivní konec lokomotivní legendy - 749.100-4.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
749.100-4 je již jen ve vzpomínkách a jejím zbytkům přihlíží její kolegyně 749.252, kterou čeká zřejmě podobný osud.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
25.12.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Naftová nádrž, generátor a pohozená kabina, několik posledních němých svědků existence 749.100-4.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
09.01.2016
Místo:
Depo Česká Třebová
Na "hřbitově" v České Třebové čekají na další osud značně promrzlé motorové vozy 810.044-8 a 810.110-7.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
31.01.2016
Místo:
Depo Česká Třebová
Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
26.02.2016
Místo:
Čížová
Dvojče "elektrniků" 743.005-1+743.009-3 sjíždí s manipulačním vlakem Mn 88530 od Čížové ku zastávce Písek-Dobešice.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
20.03.2016
Místo:
Zbudov
Mezi Zbudovem a Zliví byl vyfocen rychlík 667 "Vajgar", který byl veden "esem" 362.068-9, za kterým se vezl "plecháč" 242.207-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací