Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
06.05.1998
Místo:
Depo České Budějovice
Stroj 751.148-8 postával ráno 6. 5. 1998 na kanále budějovického depa a prodělával tam provozní ošetření.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
01.09.1998
Místo:
Šternberk
Křižování osobních vlaků se šumperskými "bertami" 749.245-7 a 749.264-8 ve stanici Šternberk, odpoledne 1. září 1998. V důsledku modernizace trati a souběžné elektrizace se nejen Šternberk dočká změny podoby prakticky k nepoznání.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
12.11.1998
Místo:
Kunovice
Heršpický vůz 830.093-1 vedl 12. 11. 1998 dopolední spěšný vlak č. 1921 z Brna do Vlárského průsmysku v roli náhrady za chybějící vůz řady 850. Na snímku míjí mechanickou předvěst žst. Kunovice, v pozadí na návrší je kostelík v Sadech, místní části Uherského Hradiště. Je to jedno z domnělých míst, kde byl pochován věrozvěst sv. Metoděj.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
00.12.1998
Místo:
Mouchnice
Lokomotiva 742.346-0 veze počátkem prosince 1998 přestavovací vlak z Nemotic do Koryčan okolo jediné zdejší mezilehlé zastávky a kdysi i nákladiště Mouchnice. Tato budova byla stržena v únoru roku 2015.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
03.04.1999
Místo:
Štítina
Nádech 80. let nese záběr lokomotivy 750.210-7, vjíždějící s patrovou jednotkou do Štítiny kolem mechanického návěstidla, v poloze "nadvakrát".
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
06.08.1999
Místo:
Pšenice
Českobudějovický stroj 751.148-8 burácí 6. srpna 1999 okolo mechanické předvěsti hlásky Pšenice na trati České Budějovice - Horní Dvořiště a veze tudy tranzitní nákladní vlak s dřevem do Rakouska.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
06.08.1999
Místo:
Horní Dvořiště
Lokomotiva 751.148-8, která byla po opravě v ŽOS Nymburk znatelná vybledlým žlutým pruhem, postává 6. 8. 1999 v průběžně modernizované pohraniční přechodové stanici Horní Dvořiště. Opodál kdysi rovněž vršovická 751.016-7 a obě čekají na zapřažení do čela tranzitních nákladních vlaků z Rakouska.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
02.01.2000
Místo:
Horní Lipová
Po ránu 2. ledna 2000 ve stanici Horní Lipová. Sněhový příkrov schovává vedlejší koleje a téměř celou stanici zabírá délka rychlíku č. 905 "Praděd", který byl veden šumperskou "bertou" 749.245-7.