Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
18.05.1997
Místo:
Skrochovice
Krnovská "nulka" 750.308-9 míjí 18.5.1997 návěstní "mechaniku" ve Skrochovicích s Sp 1725 Olomouc - Opava.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
16.06.1997
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Na dnes již legendárním místě u Kunčic pod Ondřejníkem byl vyfocen osobní vlak 3132 v čele s valašskou "nulkou" 750.289-1.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
17.09.1997
Místo:
Krahulov
Motorový vůz 830.091-5, první vozidlo III. série s vysokou zakulacenou střechou, se 17. 9. 1997 ladně protahuje oblouky mezi stanicemi Krahulov a Okříšky při vedení vlaku MOs 4856 z Třebíče. Tehdy náležel do DKV Brno, ale turnusový výkon zajišťoval z podřízené provozní jednotky Znojmo.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
18.10.1997
Místo:
Depo Zvolen
Perfektně udržovaný stroj 750.198-4 ŽSR u přesuvny domovského depa Zvolen.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
16.02.1998
Místo:
Koryčany
Dnes již vzácný snímek lokomotivy 742.346-0, která 16. 2. 1998 prováděla odpolední obsluhu tehdejší dopravny Koryčany. Dnes již nejsou dopravnou podle předpisu D 3, obsluhy se vykonávají výhradně v noci a dřevěná budova staničního skladiště již byla asanována.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
18.02.1998
Místo:
Kojetín
Valašskomeziříčský "buchar" 742.262-9 byl vyfocen na 9.koleji v Kojetíně, tou dobou byl po MH opravě v České Třebové a nasazován byl stabilně na Mn vlaky okolo Kroměříže.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
14.04.1998
Místo:
Hostětín
Zatímco dole v zářezu, u Hrádku na Vlárské dráze a takto jejím nejvyšším bodu bylo 14. 4. 1998 už zelené jaro, nejvyšší kopce Bílých Karpat ještě zdobí poslední zbytky sněhu. Veselský stroj 742.346-0 veze manipulační nákladní vlak z Vlárského průsmyku do Veselí nad Moravou.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
26.04.1998
Místo:
Brantice
Okolo dnes již legendárního vjezdového návěstidla žst. Brantice projíždí v čele "manipuláku" krnovská 750.250-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací