Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
24.09.1994
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Dvojice lokomotiv 750.397-2 a 753.290-6 domovského depa Česká Lípa se soupravou muzejních vozů řady Bai v České Lípě hl. n..
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
25.09.1994
Místo:
Jedlová
Liberecký vůz 830.235-8 opouští v kalném dopoledni 25. 9. 1994 legendární stanici Jedlová a s vlakem MOs 6072 jede z České Lípy do Rybniště.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
30.09.1994
Místo:
Okříšky
Pohled z budějovického rychlíku na ranní Mn vlak z Okříšek do Jihlavy. V pátek 30. 9. 1994 jej vedl stroj 752.082-8 LD Jihlava, takto poslední vyrobený svojí řady.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
13.01.1995
Místo:
Jestřabice
Brněnský stroj 750.061-4 projíždí v čele R 923 Brno - Trenčianská Teplá kolem bývalého závorářského stanoviště Zv 52 u Jestřabic dne 13. 1. 1995.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
13.01.1995
Místo:
Jestřabice
Brejlovec 750.276-8 projíždí 13. ledna 1995 romantickým údolím Kyjovky od Jestřabic k Nemoticím v čele Os 4112 do Brna.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
17.02.1995
Místo:
Bludov
Lokomotiva 749.245-7 zahájila éru svoji řady o Vánocích roku 1994, ještě v posledních dnech samostatného Lokomotivního depa Šumperk. Od 1. 1. 1995 však už náležela do nově vzniklého DKV Olomouc a jeho domovenka se skvěla i na boku kabiny. Použité schéma nátěru se pak v polovině 90. let praktikovalo na všechny opravené stroje řady 749 ze stavu DKV Olomouc. Dne 17. února vznikl její snímek během krátké zastávky v odbočné stanici Bludov.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
24.03.1995
Místo:
Okříšky
V předjaří roku 1995 zářila lokomotiva 749.243-2 novým vnějším nátěrem, který obdržela po krátkém provozu mezi rekonstrukcí a přelakováním. Odpoledne 24. 3. 1995 opouštěla regionální uzel Okříšky s osobním vlakem Os 4815 Jihlava - Brno hl. n.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
02.05.1995
Místo:
Bystré nad Topľou
Operativně připřažená lokomotiva 752.022-4 (T 478.2022) k porouchané vlakové 750.204 v čele osobního vlaku z Humenného do Prešova, vyjíždí 2. května 1995 ze zastávky Bystré nad Topľou.