Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
15.04.1994
Místo:
Brno hl.n.
"Krásný brejlovec" 750.063-0 zapózoval autorovi ve stanici Brno hlavní nádraží.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
12.05.1994
Místo:
Bzenec přívoz
Dvojice přerovských lokomotiv 363.012-6 a 363.019 minula odpoledne 12. 5. 1994 hradlo Bzenecký bor a míří ke stanici Bzenec přívoz. Hradlo bylo zrušeno už k 30. 6. 1994.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
03.06.1994
Místo:
Babice nad Svitavou
Při strojní jízdě byl u tunelu poblíž Babic nad Svitavou vyfocen brněnský "brejlovec" 753.021-5.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
00.07.1994
Místo:
Hodonín
Přerovský stroj 363.028-2 vezl 20. 7. 1994 Hodonínem skupinu pěti lokomotiv řady 61.011 až 015 BDŽ, které z Plzně přes Prahu mířily ke svému odběrateli v Bulharsku.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
04.08.1994
Místo:
Rohatec
Na trati mezi Rohatcem a Hodonínem bylo zachyceno tehdy "osobákové eso" 363.005-0. Na snímku projíždí u hradla Pánov.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
08.08.1994
Místo:
Hodonín
Jeden z prvních výkonů opravené a atypicky nalakované lokomotiv 363.037-3 LD Přerov. V letní den 8. 8. 1994 vezla z Petrovic u Karviné do Břeclavi vlak EC 105 "Sobieski". Snímek byl pořízen ze starého věžového stavědla č. 1, na severním zhlaví žst. Hodonín.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
22.09.1994
Místo:
Vlkoš
V době turnusového obsazení veselskými četami brněnský stroj 750.022-6 zářil čistotou, tak jako v 22. září roku 1994, kdy vlkošským zářezem provážel Os 4112 v obvyklé sestavě 3 Bh + D + 3 Bh.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
22.09.1994
Místo:
Střelice
753.021-5 projíždí Střelicemi se zásilkou leteckého benzínu pro vojenské letiště v Náměšti nad Oslavou.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací