Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
18.09.1992
Místo:
Brno hl.n.
Brejlovec 754.024-8 byl za svého působení pod brněnským depem zachycen v září roku 1992. Fotografie vznikla přímo na hlavním nádraží.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
24.10.1992
Místo:
Havlíčkův Brod
Lokomotiva 230.025-9 ze stavu LD Brno-Maloměřice čekala navečer 24. října 1992 u prvního nástupiště v Havlíčkově Brodě na další výkon. Byla krátce po rozsáhlé opravě v domovském depu, spojené s nátěrovou obnovou. Zajímavostí byly odlévané tabulky atypického formátu, zhotovené na míru a upevněné na víkách zásuvek dvojčlenného řízení.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
10.11.1992
Místo:
Břeclav
Lokomotiva 363.010-0 byla po nehodě (28. 2. 1992 u Říkovic) brzy opravena a zařazena do pravidelné služby. Ve slunný podzimní den 10. 11. 1992 dopravila do cílové Břeclavi EOs 4210 z Přerova.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
19.01.1993
Místo:
Lipová Lázně
Šumperská "berta" 752.068-7 v zánovním nátěru, provedeném podle původní podoby prototypu T 478.1002, odpočívá mezi výkony vedle remízy Strojové stanice Lipová Lázně.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
18.02.1993
Místo:
Staré Město u Uherského Hradiště
Veselská "cecula" 752.081-0 postává u stavědla č. 4 ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Byla to první "dvojka" v obvodu tehdejších ČSD, která na podzim 1992 obdržela původní červeno-sivý nátěr.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
01.04.1993
Místo:
Staré Město u Uherského Hradiště
"Eso" 363.016-7 zastavuje 1. 4. 1993 ve Staré Městě u Uherského Hradiště s osobním vlakem Přerov - Břeclav.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
04.05.1993
Místo:
Hodonín
Zdáli rozeznatelná lokomotiva 363.005-0 vezla 4. 5. 1993 tehdejší Ex 205 "Sobieski" a nejvyšší rychlostí jižní poloviny "Ferdinandky" - 100 km/h - projížděla Hodonínem.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
18.05.1993
Místo:
Hodonín
Černo-žluté šikmé šrafování pluhů ve tvaru písmene "A" - to bývala 363.008-4. Odpoledne 18. 5. 1993 se v Hodoníně rozjíždí s EOs 4216 do Břeclavi.