Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Na točně v depu Karlovy Vary se představuje naleštěná "singrovka" 820.056-0 a za pár okamžiků vyjede do stanici na svůj pravidelný výkon.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Péče strojvedoucích o své turnusové stroje byla znát v každém depu. V tehdejší jednotce v Karlových Varech zachytil v roce 1995 autor motorový vůz 810.055-4. Ten byl poznat už na dálku díky barevným úpravám pluhů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
V místní služebně v Karlových Varech postával pěkně naleštěný "brejlovec" 754.040-4. Už podle stínítka s nápisem Chomutov za levým čelním oknem poznáme, kdo o lokomotivu pečoval.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
První "peršan" 163.001-1 přijížděl do stanice Most v čele vlaku osobní dopravy. Za povšimnutí stojí první vůz za lokomotivou, ty běžně dosluhovaly na osobních vlacích ještě v druhé polovině 90. let.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
Ve slušivém novém nátěru postávala ve stanici Most "ústecká dvojka" 122.016-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Louny
Čerstvě opravená lokomotiva 753.253-7 byla zachycená ve stanici Louny. Plzeňské čety sem vozily například obrat osobního vlaku 7600/7605.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
Bezdrev, známý rychlík spojující sever s jihem, odjíždí ze stanice Most v čele s "bardotkou" 749.241-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
810.140-4 v polomáčeném nátěru na mosteckém nádraží.