Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
V místní služebně v Karlových Varech postával pěkně naleštěný "brejlovec" 754.040-4. Už podle stínítka s nápisem Chomutov za levým čelním oknem poznáme, kdo o lokomotivu pečoval.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
První "peršan" 163.001-1 přijížděl do stanice Most v čele vlaku osobní dopravy. Za povšimnutí stojí první vůz za lokomotivou, ty běžně dosluhovaly na osobních vlacích ještě v druhé polovině 90. let.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
Ve slušivém novém nátěru postávala ve stanici Most "ústecká dvojka" 122.016-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Louny
Čerstvě opravená lokomotiva 753.253-7 byla zachycená ve stanici Louny. Plzeňské čety sem vozily například obrat osobního vlaku 7600/7605.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
Bezdrev, známý rychlík spojující sever s jihem, odjíždí ze stanice Most v čele s "bardotkou" 749.241-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.1995
Místo:
Most
810.140-4 v polomáčeném nátěru na mosteckém nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.07.1995
Místo:
Louny
Druhý ze dvou prorotypů lokomotivní řady 714, kterým zůstala původní karoserie se předváděl při posunu ve stanici Louny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.07.1995
Místo:
Louny
"Zamračená" 751.029-0 byla zachycena autorem ve stanici Louny.