Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.06.1995
Místo:
Louny
V čerstvém laku stylu "ODS" se v Lounech předváděl motorový vůz 810.528-0 s přípojným vozem ještě v původním provedení. Autor fotil poslední červnový den roku 1995.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
V depu v Karlových Varech zachytil autor hned 4 lokomotivy řady 735. Vedle známé 735.103-4 postával i stroj 735.184-4. Ten byl jeden z posledních provozovaných.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1995
Místo:
Stará Role
Ve Staré Roli byl zachycen manipulační vlak s varskou "fujarou" 735.142-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.07.1995
Místo:
Karlovy Vary
V závěru provozního období sergejů, byly lokomotivy soustředěny do lokomotivního depa v Plzni, na pracoviště v Sokolově a v Chebu. Jejich dunění se rozléhalo především na trati č.140, kde byly v roce 1997 nasazeny ve třech skupinách a to celkem 10 strojů. Pracoviště Cheb si drželo jeden stroj pro vozbu uhlí do německého Arzbergu. Snímek zachytil stroj 781.349-6 v Karlových Varech.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.07.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
V čele mezinárodního vlaku z Prahy do sousedního Německa se rozdjížděla lokomotiva 754.059-4. Jak je dobře patrné ze snímku, autor ji zdokumentoval po přepřahu od stroje řady 363, který v Plzni hl.n. odstoupil.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.07.1995
Místo:
Depo Zdice
Ve společnosti "čmeláka" byl zachycen tou dobou ještě zdický "brejlovec" 750.217-2 přímo v domovském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.07.1995
Místo:
Beroun
Snáď v čele legendárneho "Bezdrevu" bola v Berouně zachytená lokomotíva 749.162-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.07.1995
Místo:
Depo Zdice
Domovem "dunihlava" 831.130-0 bylo po dlouhá léta lokomotivní depo Zdice. Své poslední kilometry najel motorový vůz v lokomotivním depu Klatovy, kde byl poté odstaven z provozu a jeho provozní život byl ukončen.