Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.06.1995
Místo:
Chomutov
Krysa 150.002-4 právě zapřahá rychlík Vsacan, který přivezl brejlovec a vydá se s ním ze stanice Chomutov do Prahy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.06.1995
Místo:
Most
Prevádzkovou patinou pokrytý stroj 770.066-9 bol zvečnený v Mostě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.06.1995
Místo:
Louny
Stálá dvojice lokomotiv 753.337-5+753.339-1 se chystala k odjezdu pro nákladní vlak ve stanici Louny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.06.1995
Místo:
Mariánské Lázně
Staniční záloha v Mariánských Lázních, kterou ztvárnila "špageta" 731.049-3, odpočívá před svým dalším výkonem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.06.1995
Místo:
Mariánské Lázně
Ve stanici Mariánské Lázně byl zdokumentován mtorový vůz 810.016-6, který patřil na pracoviště v Bělé nad Radbuzou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha hl.n.
První prototypová bobina řady 141 (141.001-8) v Praze hlavním nádraží na konci června roku 1995 při výkonu "E1". "Éčka" byla pro pražské bobiny dlouhou dobu klasickými turnusovými výkony, které skrývaly přetahy souprav po pražských spojkách zejména pak na odstavné nádraží. Jejich turnus ovšem zahrnoval i některé osobní vlaky do Berouna nebo nákladní vlaky v okolí Prahy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha hl.n.
"Bobina" 141.004-2 ve "šturcové" koleji na hlavním nádraží v Praze vyčkávala na svou soupravu od rychlíku, kterou pak odvezla na odstavné nádraží v rámci výkonu "E2". V pozadí vidíme stroj 141.051-3 na výkonu "E3".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.06.1995
Místo:
Praha-Vršovice
Odstavenou lokomotivu 123.010-1, která je nasazena na dispečerku E12, zdokumentoval autor v Praze-Vršovicích.