Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.05.1995
Místo:
Studénka
Motorový vůz 810.070-3 odstavený na pracovišti ve Studénce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.05.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Na odpoledním slunci se v depu Karlovy Vary vedle nablýskané "sigrovky" 820.057-8 vyhřívala lokomotiva 735.103-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.05.1995
Místo:
Depo Veselí nad Lužnicí
Stroj 771.028-8 postával 27. mája 1995 v depe vo Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.06.1995
Místo:
Most
Ve stanici Most čeká na odjezd osobní vlak, který vede "ústecká dvojka" 122.002-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.06.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Už jen svojí labutí píseň zpívaly lokomotivy řady 735 v karlovarském depu. Na snímku vidíme v popředí lokomotivy 735.258-6 a 735.068-9, které autor zdokumentoval vedle olejárny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.06.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Už jen svojí labutí píseň zpívaly lokomotivy řady 735 v karlovarském depu. Na snímku vidíme v popředí lokomotivy 735.258-6 a 735.068-9, které autor zdokumentoval vedle olejárny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.06.1995
Místo:
Mariánské Lázně
"Šestnáctá špageta" byla zastižena ve stanici Mariánské Lázně, kam přijela z Tachova v čele Mn vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1995
Místo:
Depo Zdice
Ve výtopně Zdice zastihl autor motorový vůz 830.040-2, který vyčkává na svůj výkon, kterým byly zejména vlaky na jih Čech. Řadu 830 a 831 postupně vytlačovala řada 842 a "duníci" sloužili na sklonku svého života spíše jen jako záložní stroje.