Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.05.1995
Místo:
Depo Veselí nad Lužnicí
Stroj 771.028-8 postával 27. mája 1995 v depe vo Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.06.1995
Místo:
Most
Ve stanici Most čeká na odjezd osobní vlak, který vede "ústecká dvojka" 122.002-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.06.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Už jen svojí labutí píseň zpívaly lokomotivy řady 735 v karlovarském depu. Na snímku vidíme v popředí lokomotivy 735.258-6 a 735.068-9, které autor zdokumentoval vedle olejárny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.06.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Už jen svojí labutí píseň zpívaly lokomotivy řady 735 v karlovarském depu. Na snímku vidíme v popředí lokomotivy 735.258-6 a 735.068-9, které autor zdokumentoval vedle olejárny.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.06.1995
Místo:
Mariánské Lázně
"Šestnáctá špageta" byla zastižena ve stanici Mariánské Lázně, kam přijela z Tachova v čele Mn vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1995
Místo:
Depo Zdice
Ve výtopně Zdice zastihl autor motorový vůz 830.040-2, který vyčkává na svůj výkon, kterým byly zejména vlaky na jih Čech. Řadu 830 a 831 postupně vytlačovala řada 842 a "duníci" sloužili na sklonku svého života spíše jen jako záložní stroje.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.06.1995
Místo:
Chomutov
První polovina 90.let byla velmi zajímavá na provoz i samotná hnací vozidla a například jejich nátěry. Pomalu ze skříní definitivně mizelo označení "ČSD", zvolna se začínal objevovat například nátěr přezdívaný "ODS" aplikovaný právě na motory řady 810 a přípojné vozy 010. Na snímku z Chomutova vidíme dlouholetý místní turnusový stroj 810.666-8 v typickém nátěru minulého režimu. V pozadí pak další verzi doplněnou o žlutý pruh po obvodu skříně a vpravo pak jedno klasické Béčko už v nové verzi zeleno-šedé, která v současnosti začíná mizet.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.06.1995
Místo:
Chomutov
Postrková lokomotiva 121.026-9 těsně před odjezdem ze stanice Chomutov do stanice Kadaň, aby mohla provést další postrk jednomu z mnoha nákladních vlaků.