Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Přerov
Dňa 5.5.1995 odpočívalo v Přerově hneď niekoľko "peršingov" radu 162. Snímke dominuje stroj 162.038-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
Až do léta roku 1997 sloužila prototypová lokomotiva 718.501-0 na výkonech olomouckého depa. Vystřídala zde všechny zálohy, prošla řadou zkoušek. Její provoz se velmi osvědčil a to nejen v rámci těžkého zkušebního provozu na okruhu ve Velimi. Autor ji zastihl přímo v Olomouci ještě plně provozní v květnu roku 1995.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Šumperk
Začátkem května 1995 objíždí v Šumperku ještě novotou vonící barvou motorový vůz 831.109-4 svou soupravu a za několik okamžiků se s osobním vlakem vydá do Hanušovic.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Otrokovice
Stroj 735.011-9 zachycený na snímku ve stanici Otrokovice, tou dobou již jen "labutí píseň" nasazování této lokomotivní řady v místním depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Otrokovice
V Otrokovicích vznikl krásně nasvícený snímek stroje 735.013-5, který pomalu najížděl své poslední kilometry u ČD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Zábřeh na Moravě
Ještě v původní stanici Zábřeh na Moravě zastavil rychlík, který byl vedený strojem 150.019-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Šumperk
Na osobním vlaku ve stanici Šumperk se představil "dunihlav" 831.233-2 v klasickém červenokrémovém laku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci posunovala vzhledově velmi pěkná šumperská "berta" 749.245-7.