Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.01.1981
Místo:
Nové Sedlo u Lokte
Stanice Nové Sedlo u Lokte a Mn vlak na čele s T669.0084 - to byl dlouhé roky běžný obrázek nejen pro tuto sokolovskou lokomotivu, ale i pro její další kolegyně této řady v Sokolově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.02.1981
Místo:
Chodov
Rušeň T334.0697, pôvodne exportovaný do NDR, slúžil po návrate do Československa u TSS. Tu po roku 1988 dostal aj nové označenie 710.620-6, neskôr bol opäť prečíslovaný naspäť na 710.697-4 a jazdil na vlečkách Alcan Děčín a Olpas Moravia Krnov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.02.1981
Místo:
Depo České Budějovice
Tento stroj vyjel z výroby z ČKD jako "nákladní" varianta T478.2005, tedy bez možnosti vytápění vlaků. Krátce nato však byl do lokomotivy místo balastu dosazen parní generátor PG 500 (vyzískaný z jedné z lokomotiv řady T444.1) a k 1. 3. 1974 byla T478.2005 přeznačena jako T478.1234. Na snímku autora ji vidíme "doma". Tedy v LD České Budějovice. Později prošla lokomotiva rekonstrukcí na elektrické vytápění vlaků, byla přeznačena jako 749.234-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.03.1981
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Před budovami "traťovky" v Karlových Varech dol.n. postával "puklík" T211.0007, čekající na další práci při údržbě tratí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.03.1981
Místo:
Potůčky
Do koncové stanice v Potůčcích dorazil karlovarský motorový vůz M240.0089. Je dodnes zachován jako muzejní vozidlo a je deponován ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.04.1981
Místo:
Depo Karlovy Vary
"Rosnička" T334.0052 bola autorom zdokumentovaná v pobočnom depe Karlovy Vary v apríli 1981.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.05.1981
Místo:
Mariánské Lázně
"Rosňa" T334.0065 bola autorom zachytená "doma" v Mariánských Lázních.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.06.1981
Místo:
Bečov nad Teplou
V Bečově nad Teplou postávalo so súpravou pracovného vlaku prakticky zánovné "prasiatko" T212.1023, ktoré slúžilo u TD Cheb.