Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1980
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Konec páry v Hradci Králové - poslední mohykáni dosluhují na manipulačních vlacích. Dlouholetá liberecká 556.0305 byla zachycana při pohybu ve stanici Hradec Králové. Ještě dva roky zpátky patřila "305" k velmi hezky udržovaným "štokrům"
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1980
Místo:
Depo Zvolen
Na topírenské záloze ve zvolenském depu byla nasazena malá lokomotiva T211.1001.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.05.1980
Místo:
Depo Hradec Králové
V samém závěru parního provozu u ČSD byla v hradeckém depu vyfocena nákladní lokomotiva 556.0341. Zrušena byla 16.3.1981 a převedena na vytápěcí kotel K 806.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.05.1980
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Malá lokomotiva T212.0050 byla v Hradci Králové používána na posun s osobními vozy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.05.1980
Místo:
Depo Hradec Králové
Lokomotiva T212.0036, sloužící na topírenské záloze v Hradci Králové, byla pro mnoho začínajících strojvedoucích prvním oficiálním svěřeným strojem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.07.1980
Místo:
Depo Česká Třebová
"Nákladní berta" T478.2055 odpočívala v depu Česká Třebová.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.11.1980
Místo:
Depo Zdice
"Pilštyk" T466.0219 bol autorom zachytený v depe Zdice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.11.1980
Místo:
Depo Karlovy Vary
Celočervená "rosnička" T334.0101 bola zachytená pri oprave v depe Karlovy Vary. Tento rušeň, pôvodne označený ako T334.0549, bol z výroby v auguste 1964 dodaný do NDR do podniku VEB Steinsalzbergwerk Bartensleben a neskôr (v roku 1969) predaný závodu VEB Kali-und Steinsalzb. Staßfurt. V roku 1978 bol odpredaný späť do Československa a po preznačení na T334.0101 začal slúžiť u TSS Starý Plzenec.