Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.10.1990
Místo:
Prosenice
V Prosenicích byl pořízen záběr na lokomotivu 140.015-9 v čele rychlíku. V osmdesátých letech jezdila "patnáctka" převážně na nákladní dopravě včetně manipulačních vlaků. Vystřídala depa v Praze, Ústí nad Labem, Česká Třebová i Olomouc. Zrušena byla v červnu roku 1992 a fyzická likvidace proběhla 31.3. 1993 u firmy Ligmet Milín.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.11.1990
Místo:
Depo Cheb
U točny chebského depa odpočívala místní topírenská záloha, kterou dne 4.11.1990 zajišťoval stroj 701.068-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.11.1990
Místo:
Depo Cheb
Lokomotiva 753.024-9 byla autorem zastižena v depu v Chebu. Původně byla převzata do stavu ČSD 31. března 1972 a její první LD bylo v Českých Budějovicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.01.1991
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve stanici Hradec Králové hl.n. byla zvěčněna odpočívající "nákladní bobina" 121.033-5. V pozadí je vidět šestikolák. Lokomotivy této generace patřily dlouhá léta neodmyslitelně nejen k této stanici.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.02.1991
Místo:
Kynšperk nad Ohří
Rušeň T212.1015 bol zachytený v Kynšperku nad Ohří so súpravou pracovného vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1991
Místo:
Prostějov hl.n.
Na prostějovském hlavním nádraží se vedl družný rozhovor mezi strojvůdci dvou olomouckých strojů, a to "hydry" ř. 850 (nebo 851 ) a "berty" 751.020-9, která měla tou dobou již zamalovanou hvězdu a vzniklo tím nevzhledné kolečko.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.04.1991
Místo:
Depo Krnov
Před vraty krnovského depa byla k službě nachystána místní topírenská záloha v podobě stroje 701.052-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.05.1991
Místo:
Nitra
Pri skladisku železničnej stanice Nitra odpočívala "rosnička" 710.073-8, ktorá tu zrejme bola nasadená na výkon staničnej zálohy.