Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.07.1990
Místo:
Tábor
V táborském depu byl vedle "brejlovce" 753.311-0 odstaven neprovozní "puklík" T211.0815.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.07.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Od 22. července 1976 se stala lokomotiva T478.3314 "plzeňskou stálicí". V rámci Plzně sloužila také ve Zdicích ( 1992 ) nebo v Klatovech. Rekonstrukce na řadu 750 se lokomotiva dočkala v roce 1992 ( ŽOS Zvolen ). V roce 2010 byla v CZ LOKO Česká Třebová předána na rekonstrukci na řadu 753.7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.07.1990
Místo:
Praha-Holešovice
140.022-5, Praha-Holešovice, 13. července 1990
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1990
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V kusé koleji hlavního nádraží v Hradci Králové odpočíval "šestikolák" 181.062-1, vyčkávající na příchod dalšího strojvedoucího.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1990
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Lokomotiva 181.109-0 čekala na další přáci ve stanici Hradec Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.08.1990
Místo:
Domoušice
Manipulačný vlak so strojom 735.219-8 bol zaznamenaný v Domoušicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1990
Místo:
Chomutov
Elegantní bobina E499.1030 v zajímavém nátěru byla zdokumentovaná autorem ve stanici Chomutov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.08.1990
Místo:
Most
"Bobina" 141.049-7 svoju príslušnosť do Žatca a tunajšieho "osobného" turnusu deklarovala na prvý pohľad veľkým erbom mesta na bočnici. Na snímke z augusta 1990 zastavuje s osobným vlakom v stanici Most.