Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.07.1989
Místo:
Karlovy Vary
Čerstvě lounský stroj 753.090-0 ( od 23. května 1989 ) zastavil se svým vlakem ve stanici Karlovy Vary. Chybějící tabulky s číslem lokomotivy byly možná z důvodu přeznačování lokomotiv u ČSD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.07.1989
Místo:
Bratislava-Vinohrady
Zastávkou Bratislava-Vinohrady projížděl nákladní vlak, který byl veden maloměřickou "laminátkou" 230.007-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.07.1989
Místo:
Depo Břeclav
Topírenský posun v břeclavském depu zajišťoval "skokan" 702.060-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.07.1989
Místo:
Nové Zámky
V Nových Zámcích byla dne 7.7.1989 zvěčněna místní turnusová "krasavice" T478.3031.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.07.1989
Místo:
Kúty
V rozľahlej stanici Kúty čaká na svoj ďalší vlak rušeň 781.152-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.07.1989
Místo:
Depo Břeclav
Novým lakem vonící lokomotiva 242.247-5 čekala u jižních hranic břeclavského depa na další výkony.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.07.1989
Místo:
Přerov
Lokomotiva E499.0070 byla zastižena ve stanici Přerov. Na snímku právě výpravčí odbavil strojvedoucího rozkazem. Dle záznámů byla lokomotiva velmi často nasazovaná na vlak Ex Ostravan. Od 13. září 1991 jezdila v LD Olomouc. Tam byla velmi oblíbená díky dobrým jízdním vlastnostem. Od 8.6.1992 byla neprovozní a k 15. 12. 1994 zrušena. Na svou likvidaci čekala až do léta roku 1995 jako zdroj ND v depu Olomouc.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.07.1989
Místo:
Břeclav
U druhého nástupiště v Břeclavi zastavil nákladní vlak s "laminátkou" 230.050-7, za chvíli bude pokračovat směr Kúty.