Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1989
Místo:
Praha Masarykovo n.
"Tyristorky" E499.3013 a E499.3010 čakali v stanici Praha-střed na odchod v čele svojich osobných vlakov na smer Ústí nad Labem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1989
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na čas odchodu svojho osobného vlaku z východiskovej Prahy střed čakala zatiaľ fyzicky nepreznačená lokomotíva E499.3010. Za pozornosť stojí služobný "rybák" zaradený vo vlaku, ktorý za moderným tyristorovým "peršingom" pôsobí naozaj archaicky. Vpravo je na ďalšej súprave patrná E499.3013.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1989
Místo:
Praha-Smíchov
Ve stanici Praha-Smíchov byla vyfocena "zamračená" T478.2072, která již měla na dveřích i nové označení 752.072-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.04.1989
Místo:
České Budějovice
Lokomotiva T478.3253 jako první zástupce 4. výrobní série zamířila z ČKD rovnou do LD České Budějovice. Od 1. 7. 1975 sloužila jako původní "trojka" až do léta roku 1993, kdy v depu České Budějovice prošla rekonstrukcí na řadu 750. Od roku 1991 po krátkém působení ve Zdicích přechází do stavu plzeňského depa, kde slouží dalších 20 let. V roce 2011 je přistavena do firmy CZ LOKO v České Třebové na rekonstrukci pro dalšího dopravce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.04.1989
Místo:
Depo Veselí nad Lužnicí
Perfektne opatrovaný stroj 781.461-9 bol odstavený pri točni depa Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.04.1989
Místo:
Depo Karlovy Vary
V karlovarském depu odpočíval před dalšími výkony "brejlovec" 753.156-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.04.1989
Místo:
Ústí nad Labem západ
"Ústečanda" E469.1081 v roce 1989 blížící se ke svým 30. narozeninám, se připravovala ve své domovské stanici Ústí nad Labem západ na svůj další výkon.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.04.1989
Místo:
Depo Olomouc
Bočný záber rušňa 710.039-9 vznikol v depe Olomouc v apríli 1989. Spoločnosť mu robilo "šestikolo" 182.036-4.