Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.10.1988
Místo:
Lipník nad Bečvou
V čele súpravy cudzích samovýsypných vozńov bola u Lipníka nad Bečvou zachytená lokomotíva E669.2040.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
00.12.1988
Místo:
Most
Stroj E499.3007 práve zastavil so svojim osobným vlakom v Mostě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.12.1988
Místo:
Zábřeh na Moravě
V Zábřehu na Moravě stála u prvního nástupiště šumperská "berta" T478.2011.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.01.1989
Místo:
Karlovy Vary hor.n.
Do Karlových Varů dorazila s rychlíkem lokomotiva S499.0253, která měla v daném roce odslouženo u ČSD již 10 let.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.02.1989
Místo:
Depo Karlovy Vary
Již s novým označením byla v karlovarském depu vyfocena chomutovská 754.047-9, která zde odpočívala před dalším nasazením v rychlíkové vozbě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.02.1989
Místo:
Plzeň hl.n.
Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.04.1989
Místo:
Kolín
Zrejme s manipulačným vlakom bola v Kolíně zvečnená ešte nepreznačená "ponorka" 730.017-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.04.1989
Místo:
Kolín
"Čmeliak" T669.0011 bol zachytený v stanici Kolín.