Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.05.1988
Místo:
Hanušovice
Slavné májové dny zdravila v Hanušovicích "berta" T478.2010, která zde byla používána převážně v nákladní dopravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.05.1988
Místo:
Zábřeh na Moravě
Lokomotiva E669.1038 "zdravila" májové oslavy roku 1988. Snímek byl pořízen ve stanici Zábřeh na Moravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.05.1988
Místo:
Pardubice-Pardubičky
Třebovská lokomotiva E669.1062 projížděla s uhelným vlakem zastávkou Pardubice-Pardubičky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.05.1988
Místo:
Pardubice-Pardubičky
Od České Třebové se hrne "zase další nákladní vlak" k Pardubicím. V jeho čele vidíme ošlehaného "dříče" E669.1046. Dodejme, že v roce 1988 vrcholil objem nákladní dopravy na ČSD. Interval nákladních vlaků při jízdě na autobloku dosahoval v exponovaných místech hlavního tahu i 4 minuty...
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.05.1988
Místo:
Pardubice-Pardubičky
Lokomotiva 730.607-9 z hradecké TSS projíždí zastávkou Pardubice-Pardubičky. Později byla tato lokomotiva předána do běžného drážního provozu a obdržela označení 730.019-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
00.08.1988
Místo:
Praha Masarykovo n.
Veľmi pekne udržiavaný "peršing" E499.3019 bol zvečnený na pražském nádraží střed.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.10.1988
Místo:
Vrútky
Péče o svěřený stroj byla vždy dobrou vizitkou turnusových čet, na snímku z Vrútek využívá strojvedoucí volný čas k očistě stroje 754.072-7 fyzicky stále označeného T478.4072.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.10.1988
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Zrejme počas opravy vo valašskomeziříčském depe tu bol zachytený "hop" T212.1022, ktorý už niesol aj nové, ale iba dočasné označenie 703.618-9.