Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.08.2011
Místo:
Depo Hradec Králové
742.262-9 se po rekonstrukci představila strojvedoucím v Hradci Králové a zároveň proběhlo školení na odlišnosti oproti "staré" verzi.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.08.2011
Místo:
Depo České Budějovice
Dvojice "malých laminátek" 230.097-8+230.091-1 se chystá v budějovickém depu na další nasazení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.09.2011
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci mezi výkony odpočívalo "dvojče" 742.293-4+742.292-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.01.2012
Místo:
DPOV Přerov
Na začátku roku 2012 byla do přerovského DPOV přistavena na opravu polonizovaná lokomotiva 182.058-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.03.2012
Místo:
Pardubice hl.n.
Rušeň 740.818-0 bol na postrku nákladného vlaku s "dumpcarmi" zachytený v Pardubicích hl.n..
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.05.2012
Místo:
Pardubice hl.n.
"Batoh" 741.515-1 Unipetrol dopravy bol zachytený v čele uceleného cisternového vlaku pri pobyte v Pardubicích hlavním nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.2012
Místo:
Depo Žilina
Že rušeň 183.044-7 nie je pôvodným strojom radu E669.3, je pomerne známy fakt. Ide o pôvodný rušeň 182.063-8, ktorý bol na "rakaňu" prečíslovaný v roku 2005 pri masívnom rušení všetkých rušňov r.182 u ZSCS. Snímka ho zachytila začiatkom júna 2012 medzi výkonmi v depe Žilina. Vo februári 2014 prešiel do vlastníctva spoločnosti BTS, ktorá ho prenajíma poľským súkromným dopravcom.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.06.2012
Místo:
Jaroměř
Pravdepodobne počas údržby bola v Jaroměři zachytená prototypová "ponorka" 730.501-4.