Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
00.01.1987
Místo:
Depo Karlovy Vary
V přestávce mezi rychlíky si v Karlových Varech odskočila do depa dvojice chomutovských "brejlovců" T478.4047+T478.4038.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.01.1987
Místo:
Beroun
Bobina "bondovka" E499.1007 ve stanici Beroun.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1987
Místo:
Železná Ruda město
V zasneženej Železné Rudě bola s pracovným vlakom zachytená mašinka T212.1021.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.02.1987
Místo:
Depo Karlovy Vary
Rušeň T212.1656 bol v Turčianskych strojárňach Martin vyrobený v roku 1978 a dodaný bol na vlečku Pozemných stavieb Karlovy Vary. Vo februári 1987 bol zachytený v depe Karlovy Vary, kde sa zrejme podrobil údržbe či oprave.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.03.1987
Místo:
ŽOS Zvolen
Na opravu byl do zvolenské "ŽOSky" přistaven brněnský "brejlovec" T478.3022.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.04.1987
Místo:
Moravičany
Pekný technický záber rušňa E669.2002 v čele nákladného vlaku vznikol v lesnom úseku neďaleko Moravičan dńa 1.4.1987.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.05.1987
Místo:
Ostrava hl.n.
Lokomotiva T478.3289 je nachystána s osobním vlakem na odjezd z Ostravy směr Frýdlant nad Ostravicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.05.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
"Peršing" E499.3011 čaká na ďalší výkon na nádraží Praha střed, neskôr premenovanom na Masarykovo nádraží.