Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.08.1986
Místo:
Ťahanovce
Stovky tisíce tun zboží všeho druhu od železné rudy po ovoce, zeleninu nebo třeba i nábytek či boty se valí ukryté v těžkých nákladních vlacích dnem a nocí po kolejích I. hlavního tahu. Píše se léto 1986 a od Čierné nad Tisou po Děčín čelům těchto vlaků kralují především řady E 669.1, 2 a 3. Na počátku tohoto přepravního ramene se nám představuje slovenský stroj E 669.2005 u zastávky Ťahanovce nedaleko východoslovenských Košic.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.08.1986
Místo:
Ťahanovce
Od Žiliny přijíždí do Košického uzlu s nákladním vlakem stroj E 669.2015, než ale vjede do Košic, musí projet zastávkou Ťahanovce, kde jeho průjezd sleduje totálně nespokojená "sadovka", která doufá v brzkou opravu svého krytu...
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.08.1986
Místo:
Ťahanovce
"Rakaňa" E669.3041 bola dňa 11.8.1986 zachytená v čele nákladného vlaku pri prejazde cez zastávku Ťahanovce. Pozornosť určite upúta dvojica sovietskych rušňov typu TEM2 radená za vlakovým rušňom, ktorá bola zrejme prepravovaná do Poľska.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.08.1986
Místo:
Depo Košice
Ve společnosti tehdy zánovní "dvojičky" stála v košickém depu(?) už poněkud starší "dáma" E499.0007. O téměř tři roky později se srazila ve stanici Žilina s lokomotivou 182.053-9. To znamenalo prakticky konec, ikdyž se zvažovala její oprava. Lokomotiva posloužila jako zdroj ND a nakonec byla odprodána Kovošrotu Košice 1. 12. 1991.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.08.1986
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve stanici Hradec Králové hl.n. očekával svůj další nákladní vlak "upracovaný šestikolák" E669.1129.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.08.1986
Místo:
Praha Masarykovo n.
Rýchlik v čele s "bobinou" E499.1020 čaká na čas výpravy z východiskovej stanice - Prahy střed.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.08.1986
Místo:
Šumperk
V šumperské stanici stála "berta" T478.1020 s osobním vlakem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.08.1986
Místo:
Depo Šumperk
Horkého letního dne odpočívala v šumperském depu "berta" T478.2068.