Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.03.2004
Místo:
Trutnov hl.n.
Motorový vozeň 854.016-3, nazývaný nežne "Píšťalka", bol zachytený pri posune v Trutnově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.03.2004
Místo:
Praha-Libeň
Původní lokomotiva 110.047-8 byla v roce 1996 upravena pro provoz na soustavě 1500 V. Tato úprava se provedla za účelem provozu v nákladní dopravě ve Vyšším Brodě a stejně tak byla upravena i lokomotiva 110.018-9. Po reorganizaci nákladní dopravy byly lokomotivy v roce 2002 s tímto novým označením, avšak zpět na soustavu 3000 V vráceny do Prahy. Snímek ukazuje stroj 110.147-6 v Praze Libni.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.03.2004
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží bylo s pracovním vlakem odstaveno "prasátko" 703.026-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.03.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Na topírenském posunu ve vršovickém depu sloužilo "prasátko" 703.034-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.03.2004
Místo:
Depo Praha-Libeň
Na topírenském posunu v Libni sloužila mimo jiné i malá lokomotiva 703.025-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.03.2004
Místo:
Vrané nad Vltavou
"Orchestrion" 810.486-1 vyčkáva na čas odchodu svojho osobného vlaku z Vraného nad Vltavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.03.2004
Místo:
Ostrov nad Ohří
Rušeň 703.013-3,slúžiciaci u Elektrifikace železnic Praha, bol zvečnený v Ostrově nad Ohří.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.03.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Na "Balkáně" ve vršovickém depu sloužilo na posunu s přípojnými vozy "lego" 704.008-2, které bylo tou dobou v novém laku, jež mu velmi slušel.