Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.07.1999
Místo:
Štramberk
Stroj T448.0579 z vlečky Kotouč bol zachytený v domovskom Štramberku.
Nové!
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.07.1999
Místo:
Štramberk
Ve Štramberku se k odjezdu chystá osobní vlak do Studénky a v jeho čele je 810.072-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.08.1999
Místo:
Lužná u Rakovníka
V Lužné u Rakovníka čekal na odjezd motorový vůz 843.015-9 s jedním přípojným vozem řady 010 na osobním vlaku do Chomutova.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1999
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 181.081-1 patřící do první výrobní série lokomotiv této řady, postávala v Pardubicích, kde ji autor zachytil v horkém srpnovém dni roku 1999.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1999
Místo:
Pardubice hl.n.
Silne patinovaná 740.409-8 z vlečky TMS Pardubice bola výnimočne zachytená na pardubickém hlavním nádraží. Nie je bez zaujímavosti, že rušeň bol jubilejným 1000. strojom typu 1435 Bo´Bo´ 880 kW, vyrobeným v závode ČKD Praha v Libni. Z výroby v roku 1986 obdržal netradičný červený náter s bielym klinom na čelách, ktorý je na rušni stále trochu postrehnuteľný.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.08.1999
Místo:
Karlovy Vary
Lokomotívy 781.578-0 a 753.179-1 boli zachytené v Karlových Varech.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.08.1999
Místo:
Chomutov
V chomutovském depu byl při posunu vyfocen "orchestrion" 810.012-5. Ten byl na konci roku 1975 předán z výroby do depa v Kralupech nad Vltavou a po 36 letech byl jeho provozní život pod tímto číslem ukončen, kdy v roce 2011 podstoupil modernizaci, po které už vyjel jako "regionova" 814.160.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.08.1999
Místo:
Domažlice
Tandem brejlovců "bleskovců" 754.028-9+754.051-1 s mezistátním expresem se potkává s protijedoucí kolegyní 754.006-5. Křižování proběhlo ve stanici Domažlice, typické právě pro plzeňské "čtyřky".