Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.05.1999
Místo:
Nové Mesto nad Váhom
Motorový vozeň 892.038-1 bol zachytený v stanici Nové Mesto nad Váhom.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.05.1999
Místo:
Stará Paka
Ve stanici Stará Paka byl zachycen autorem stroj 753.360-7, tedy poslední stroj z páté výrobní série. Díky tomuto zajímavému nátěru byl snadno rozeznatelný. V záveru roku 2004 opustil ČR jako rekonstruovaný brejlovec pro Itálii. Jeho označení je nově D 753.735.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.05.1999
Místo:
Jičín
Nymburská "osmsetdesítka" 810.283-2 byla zvěčněna v Jičíně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.05.1999
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Odstavená "fujara" 735.237-0 postávala v Mladé Boleslavi a čekala na svůj další osud.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.05.1999
Místo:
Liptovský Mikuláš
"Ťapka" 721.096-6 vychádza v Liptovskom Mikuláši z miestneho depa na obsluhu manipulačných miest v stanici.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.05.1999
Místo:
Chomutov
Na snímku z Chomutova je zachycena nesourodá souprava osobního vlaku, kterou uzavírala hlava pantografu 460.021-9, jež tou dobou nahrazovala neprovozní 460.074. Pro statistiky doplníme i to, že v čele byla 460.073 a za ní vložené vozy 063.409-063.411.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.05.1999
Místo:
Chomutov
(Pôvodný) stroj 770.519-7 bol autorom zachytený v Chomutově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.05.1999
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Pred nezameniteľnou remízou v depe Kralupy nad Vltavou autorovi zapózovala "zamračená" 751.371-6.