Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Tento stroj neodmyslitelně patří do řad plzeňských "tranzistorů". Jak už naznačuje číselné označení, tato lokomotiva dostala přezdívku "Mazda". Na snímku pózuje v čele nákladního vlaku ve stanici Plzeň hlavní nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
Na konci 90. let byl brněnský "plecháč" 242.247-5 již ve značně opotřebeném laku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
Ve stanici Havlíčkův Brod se na jarním slunci vyhřívá "laminátka" 230.051-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
Jeden z posledních provozních "čmeláků" ve služebně v Havlíčkovo Brodu byl stroj 771.162-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
Vrak ohořelé 830.235-8 čeká v Havlíčkově Brodě na šrotaci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
V Havlíčkově Brodě čekala svůj další výkon "polomáčenka" 810.144-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
V Havlíčkovom Brode bol zvečnený "čmel" 771.124-5. Tento stroj často slúžil na staničnej zálohe v Žďári nad Sázavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.07.1998
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Na snímke rušňa 771.151-8, odstaveného v domovskom depe v Maloměřicích, dobre vyniká mohutnosť tohto radu.