Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Dlouhodobý plzeňský "dříč" řady 771, čmelák číslo 771.102-1, zachycený na sudých kolejích hlavního nádraží v Plzni čeká na další pokyn k posunu. Dlouhou dobu jsme se s ním mohli setkávat na 4.záloze seřaďovacího nádraží, kde vytahoval těžké vlaky směrovaných například do Prahy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Na sudých kolejích plzeňského hlavního nádraží, naproti Železniční poliklinice vidíme posunujícího "jezevce". Stroj 210.045-1 byl jedním z prvních v tomto provedení nátěru.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.1998
Místo:
Depo Plzeň
V depe Plzeň čakal na ďalšiu prácu stroj 771.178-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.05.1998
Místo:
Bílina
Věčná "postrkářka" uhelných vlaků v oblasti Bíliny. Lokomotiva 121.017-8 odpočívala právě v Bílině.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.05.1998
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Boční partie lokomotivy 750.400-4 zdokumentoval autor ve stanici Hradec Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.05.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
V roli posunovací zálohy ve stanici Pardubice hl.n. byla zachycena lokomotiva 742.249-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.05.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
S vojenským transportem vjížděla do osobního nádraží v Pardubicích lokomotiva 753.229-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.05.1998
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Lokomotiva 181.049-8 stojí ve stanici Hradec Králové hl.n.