Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Ve stanici Mladá Boleslav zapózoval autorovi stroj 735.136-4, který se chystal na jízdu s manipulačním vlakem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Silne omšelý, ale stále prevádzkovaný stroj 735.180-2 bol zvečnený v obvode stanice Česká Lípa hl.n..
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Ve stanici Mladá Boleslav hl.n. byla zdokumentovaná lokomotiva 753.016-5. Už ze snímku je viditelné, že tento stroj ( a byl jedním z posledních u ČD , jezdil s osobními vlaky i v zimním období. Umožňoval to jeho stále provozní agregát pro výrobu páry - PG 500.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Děčín hl.n.
Při posunu s osobními vozy byla zachycena děčínská "ponorka" 730.007-2 na hlavním nádraží v Děčíně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Depo Česká Lípa
První vyrobený brejlovec své řady, stroj T478.3001 odpočíval v České Lípě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Depo Děčín
V nátěru, ve kterém byla na děčínsku vždy rozpoznatelná, byla zvěčněna místní "ponorka" 730.005-6 ve svém domovském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Bakov nad Jizerou
V Bakově nad Jizerou byla zdokumentovaná lokomotiva 753.153-6. Její vzhled prezentuje klasický nátěr brejlovců, který byl od stroje T478.3128 aplikován přímo v ČKD (bez žlutých proužků). Lokomotiva na snímku má zmíněné proužky na čelech doplněny. Lokomotiva byla později přeznačena na 753.305-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Depo Děčín
Jako zdroj náhradních dílů pro další lokomotivy řady 122 postávala v Děčíně lokomotiva 122.020-1.