Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.12.1997
Místo:
Děčín hl.n.
Na děčínském hlavním nádraží, které již za nedlouho čekala rekonstrukce, byl barevně sladěný osobní vlak v čele s motorovým vozem 810.600-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.12.1997
Místo:
Ústí nad Labem západ
Ve stanici Ústí nad Labem západ - vjezdové skupině byl zastižen ústecký stroj 181.050-6. Jak napovídá jeho vzhled, za nedlouho projde dílenskou opravou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.12.1997
Místo:
Ústí nad Labem západ
Jedna z mála lokomotiv této řady, která byla po opravě opatřena polopantografem, byla i ústecká uhelka 121.009-5. Na snímku ji vidíme ve stanici Ústí nad Labem západě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.12.1997
Místo:
Ústí nad Labem západ
Ve stanici Ústí nad Labem západě stála mimo jiných i lokomotiva 121.064-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.12.1997
Místo:
Ústí nad Labem západ
Na sklonku roku 1997 se v Ústí nad Labem západě ukázala hezky udržovaná uhelka 121.022-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.12.1997
Místo:
Ústí nad Labem západ
Nejstarší provozní "jedničkový čmelák" u ČD v té době - ústecký 771.003-1 se nám představuje na záloze ve stanici Ústí nad Labem západ.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.12.1997
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Ústecké depo patřilo vždy k "hlavnímu provozovateli" lokomotiv řady 121 u nás. Svůj domov zde měly lokomotivy této řady od výroby až do konce svého provozu. Jedna z nich - 121.016-0 - se právě chystala na vlak.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.12.1997
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Počasí nepřipomíná zimní čas, ani konec roku 1997. "Čmelák" 771.160-9 v Ústí nad Labem vyčkává na souhlas k posunu, aby mohl najet na točnu v místním depu.