Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.10.1997
Místo:
Plzeň hl.n.
Do stanice Plzeň hl.n. přijelo od Prahy "eso" 363.081-1 a to s nákladním vlakem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.10.1997
Místo:
Depo Plzeň
V plzeňském depu na koleji, které se přezdívá "stará elektrická", postává dvojice "jezevců" 210.046-9 a 210.030-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.11.1997
Místo:
Depo Karlovy Vary
Motorový vůz 810.548-8 byl odstavený v depu v Karlových Varech 1.11.1997.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.11.1997
Místo:
Depo Karlovy Vary
Zajímavě nalakovaný motorový vůz 810.180-0 vyčkával v Karlových Varech na nasazení do provozu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.11.1997
Místo:
Depo Karlovy Vary
V depu Karlovy Vary odpočívala 810.675-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Kolín
S osobním vlakem do Jihlavy byla autorem ve stanici Kolín zachycena lokomotiva 363.049-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Depo Česká Třebová
Stroj 181.147-9 stál odstavený v třebovském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Česká Třebová
S lokomotivami řady 180, resp. pouze se strojem 180.002-8 jsme se v devadesátých letech mohli setkávat běžně v provozu. V listopadu 1997 se s ním autor setkal ve své domovské stanici Česká Třebová. Nasazován byl na nákladní vlaky, většinou jako záskok za řadu 181 a to velmi často na přetahy v uzlu Česká Třebová a dispečerské výkony, značené i jako "D1".