Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Spišská Nová Ves
Při čekání na postrkovou lokomotivu ve stanici Spišská Nová Ves, byla zdokumentovaná velice pěkná 182.087-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Spišská Nová Ves
"Postrková rakaňa" 183.006-6 míří ve stanici Spišská Nová Ves k provoznímu ošetření do depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Spišská Nová Ves
Na svůj odjezd vyčkává "dvojička" 131.100-0+131.099-4 s nákladním vlakem ve stanici Spišská Nová Ves.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Humenné
Z okna jedoucího vlaku byla v Humenném zdokumentována značně opotřebená 752.022-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Poprad-Tatry
Nátěrově "unifikovaný" stroj 850.037-3 ve stanici Poprad-Tatry.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
Odstavená "žehlička" 110.049-4 v depu Spiššká Nová Ves. Stejně jako u nás, i na Slovensku začaly ztrácet po roce 2000 v provozu tyto stroje význam.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Depo Humenné
Pěkně patinovaná 752.019-0 čekala v Humenném na další nasazení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.08.1997
Místo:
Depo Prešov
V prítmí haly prešovského depa postaval domáci motorový vozeň 830.227-5 v netradičnom a už mierne "obitom" laku.