Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1997
Místo:
České Budějovice
Lokomotiva 749.234-1 byla zastižena ve stanici České Budějovice. Bylo to ještě v dobách jejího působení na jihu republiky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1997
Místo:
České Budějovice
V čele nákladního vlaku ve směru na Horní Dvořiště, se na českobudějovickém "ranžíru" objevily "zamračené" 751.177-7 + 751.172-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1997
Místo:
Horní Dvořiště
Z Českých Budějovic přijel do Horního Dvořiště manipulační vlak, který dovezl "čmelák" 770.103-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1997
Místo:
Horní Dvořiště
Stroj 771.024-7 odpočívá ve stanici Horní Dvořiště.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.08.1997
Místo:
Depo České Budějovice
Neprovozní vrak lokomotivy 735.203-2 smutně postával v českobudějovickém depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.08.1997
Místo:
Nýřany
Plzeňská stálice - lokomotiva 742.015-1 (jedno z nejnižších čísel jezdících v Plzni) - postává ve stanici Nýřany.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.08.1997
Místo:
Karlovy Vary
Z Karlových Varů odjíždí motorový rychlík do Prahy. Pro upřesnění dodejme, že byl veden od Chomutova po neelektrifikkované trati č.120. Ten den byl veden polomáčeným motorovým vozem 853.006-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.08.1997
Místo:
Karlovy Vary
Při pauze a čekání na příjezd rychlíku do Chomutova, byla lokomotiva 750.104-2 autorem zdokumentovaná ve stanici Karlovy Vary.