Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.07.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
O letních prázdninách roku 1997 - horkého 27. července zvěčnil autor hezky udržovaný stroj - 181.090-2, v čele nákladního vlaku směřujícího směrem na Českou Třebovou ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.07.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Spolu s ďalšími "šesťkolákmi" čakal v Pardubicích na ďalšie výkony rušeň 181.123-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.07.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
V Pardubicích hl.n. na pražském zhlaví, byl při vjezdu zachycen "šestikolák" 181.028-2 v čele uceleného nákladního vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.07.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Z pardubického hlavního nádraží odjíždí rychlík v čele s "banánem" 150.004-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.07.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Pardubická stálice, lokomotiva 770.036-2, odpočívá před svým dalším výkonem v již zmiňovaných Pardubicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.07.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Zapůjčený českotřebovský "čmelda" 771.086-6 vypomáhal v Pardubicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.08.1997
Místo:
Most
Ze severočeské stanice Most před několika málo okamžiky vyjel osobní vlak vedený motorovým vozem 853.002-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.08.1997
Místo:
Cheb
Bývalý plzeňský stroj 781.592-1, zachycený při posunu ve stanici Cheb, se právě vrací do depa. Do Chebu přivezl "wapky" z německého Schardingu.