Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.06.1997
Místo:
Ostrava střed
S rychlíkem zastavil ve stanici Ostrava střed "brejlovec" 750.293-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Bohumín
S rychlíkem bylo zachyceno "elegantní" eso 363.009-2 ve stanici Bohumín. Tento nátěr byl na lokomotivu aplikován také z důvodu vozby vlaků kategorie EC. Není od věci připomenout, že verzi tohoto zajímavého nátěru navrhl jeden ze strojvedoucích tehdejšího LD Přerov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Ostrava hl.n.
Ostravou hlavním nádražím, jedním z nejvytíženějších uzlů nákladní dopravou u nás, projíždí "šestikolák" 182.004-2 v čele směsky směrem na Bohumín. Z dnešního pohledu, pochopitelně i zde došlo k propadu vozby nákladních vlaků. Především téměř zmizely z čel vlaků stroje 181 a 182. V polovině 90.let to ale neplatilo, tak jsme mohli téměř v nepřetržitém sledu pozorovat ty monumentální stroje v čele dlouhých nákladních vlaků.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Depo Bohumín
V bohumínském depu před halou cyklických oprav se vyhřívá "tranzistor" 742.007-8 v atypickém, no slušivém laku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Depo Bohumín
Dnes již muzejní lokomotiva E499.004, zachycená v Bohumíně vůbec poprvé po provedených opravách, spojených s aplikací nového nátěru. 6.června 1997 tak autor jako jeden z prvních vůbec, vyfotil krásně opravenou čtyřku před uvedením do provozu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Bohumín
Při přístavbě spěšninového vozu k rampě na vykládku zastihl autor "tranzistora" 742.141-5 ve stanici Bohumín.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Depo Bohumín
Lokomotiva 140.071-2 na snímku z počátku června roku 1997 odstavená v Bohumíně. Své poslední kilometry najezdila v dubnu roku 1996. Zrušena byla před vánoci roku 1997, k likvidaci do Metalšrotu v Tlumačově pak byla předána 22. 10. 1998.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Depo Ostrava
Ve společnosti dalšího "šestikoláka" se vyhříval stroj 182.052-1 odstavený v Ostravě.