Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Hanušovice
V Hanušovicích byl zvěčněn motorový vůz 831.068-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ještě s chybějícím označením dopravce, v opotřebovaném unifikovaném nátěru, stále však provozní stroj 181.004-3 postával v Hradci Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Letohrad
V Letohradu byl zachycen stroj 753.171-8 při provádění oprav.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Šumperk
Za slunečného jarního počasí se na nádraží v Šumperku vyhřívá "dvaašedesátka" 831.113-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Depo Šumperk
V šumperském depu byl dne 18.4.1997 zvěčněn místní stroj 749.257-2, který také obdržel jeden ze zajímavých nátěrů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Depo Šumperk
V šumperském depu zastihl autor snímku "duníka" 831.179-7 při zkoušce dieselu po opravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Depo Šumperk
Ty tam jsou časy, kdy šumeperské depo bylo plné těchto kouzelných motoráků. Ještě donedávna jsme si díky nim mohli vychutnat provoz na přelomu 50 a 60.let minulého století. Stahovací okno na kličku, příjemné naftové teplo, třesoucí se světlo žárovek, brumlavý zvuk motoru. To všechno byly typické rysy těchto úspěšných a nesmrtelných motoráků ze začátku 50.let. V porovnání s dnešní regionovou, můžeme pouze dlouho polemizovat, zda je to opravdu krok kupředu oproti čtyřnápravovým kapacitním "dvěstědvaašedesátkám"...