Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Depo Klatovy
V klatovském depu odpočíval místní "loďák" 831.217-5 ještě v "unifikovaném nátěru".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Domažlice
K trati č.185 z Domažlic do Horažďovic předměstí přes Klatovy neodmyslitelně patřily po dlouhá léta motorové vozy ř. 831 přezdívané "dunihlav". Na snímku ze stanice Domažlice vyčkává na odjezd motorový vůz 831.168-0 s osobním vlakem do Klatov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Strakonice
Rychlík "Otava" z Prahy do Sušice právě zastavil ve stanici Strakonice. Klasické velké soupravy ke konci vozby nahradily motorové vozy ř. 854.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Depo Klatovy
Dvě klatovské stálice 750.081-2 a 750.078-8 chytají jarní sluníčko na paprscích točny depa Klatovy a vyčkávají na další výkony. Díky elektrizaci trati Klatovy - Plzeň, zbývají těmto lokomotivám pouze výkony na trati do Železné Rudy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Domažlice
"Čmelák" 771.027-0 zastavil s Mn vlakem od Plzně ve stanici Domažlice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Depo Klatovy
Osamocený "brejlovec" 750.038-2, který věrně sloužil na osobní i nákladní dopravě, vyčkává na svůj další osud v klatovském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Plzeň hl.n.
V roli staniční zálohy se na "sudých" kolejích objevil místní "kocour" 742.068-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.04.1997
Místo:
Depo Klatovy
Stroj 831.162-3 vyčkával v klatovském depu na své další nasazení v osobní dopravě.