Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.02.1997
Místo:
Karlovy Vary
"Plecháč" 242.207-9 při posunu ve stanici Karlovy Vary. Za povšimnutí stojí odlišné sběrače.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Hodonín
S nákladním vlakem zastavilo ve stanici Hodonín "prototypové eso" 363.002-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Depo Břeclav
V depe Břeclav bol zvečnený motorový vozeň 842.018-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Depo Břeclav
Na jarním sluníčku se u točny v břeclavském depu vyhřívá motorový vůz 831.092-2. Na sklonku roku 2002 byl tento vůz zrušen a následně deponován v Brně dolním.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Rohatec
Ve stanici Rohatec se chystal k posunu ještě možná nic netušící budoucí muzejní stroj 735.007-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Hodonín
Ve stanici Hodonín sestavovala manipulační vlak lokomotiva 735.015-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Čejč
Trať 256 o délce 25, 267 km mezi obcemi Čejč a Ždánice se začala stavět roku 1906, od roku 1908 sloužila nákladní dopravě a o rok později i osobní. Hlavním důvodem pro stavbu byla přeprava řepy cukrovky, osobní doprava byla až druhořadá, zastávky i stanice proto často vznikaly ve značné vzdálenosti od obcí, což se stalo trati osudné. Právě ve stanici Čejč byla s manipulačním vlakem zastižena lokomotiva 735.008-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Hodonín
Ve stanici Hodonín byl pořízen záběr na stroj 735.064-8, který byl jedním z kmenových hodnonínských pielsticků. V momentě pořízení snímku se chystal k odjezdu do Rohatce s manipulačním vlakem.