Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Čerstvě "po dílnách" se vracela lokomotiva 753.352-4 na závěsu rychlíku do své domovské služebny. Autor ji zachytil ve stanici Hradec Králové. Jak vidíme, byl jí v rámci opravy obnoven unifikovaný nátěr.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Na pracovišti v Pardubicích se sešly lokomotivy 749.214-3 (přezdívaná díky svému nátěru jako "pyžamo") a stařičký hektor 721.055-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Další dva nátěrově "unifikovaní šestikoláci" stáli v Pardubicích zatím bez práce. Jako první vidíme stroj 181.041-5, za ním se schovává 181.020-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Depo Hradec Králové
V depu v Hradci Králové byla zvěčněna lokomotiva 753.040-5 těsně před zahájením zvednutí na zvedácích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 130.024-3 vyčkávala na další práci ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Týniště nad Orlicí
V dobách, kdy jezdily přímé rychlíky z Prahy hl.n. do Letohradu, přepřahalo se v Hradci Králové na řadu 750. Jedna z nich, lokomotiva 750.341-0 byla autorem při vedení tohoto vlaku zvěčněna ve stanici Týniště nad Orlicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.02.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Prečíslovaná "dvojková ceckaňa" 751.375-7 postávala v depe v Pardubicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.02.1997
Místo:
Karlovy Vary
Legendárny 781.578-0 bol zachytený s "wapkami" na karlovarském nádraží.