Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Depo Břeclav
Na jarním sluníčku se u točny v břeclavském depu vyhřívá motorový vůz 831.092-2. Na sklonku roku 2002 byl tento vůz zrušen a následně deponován v Brně dolním.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Rohatec
Ve stanici Rohatec se chystal k posunu ještě možná nic netušící budoucí muzejní stroj 735.007-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Hodonín
Ve stanici Hodonín sestavovala manipulační vlak lokomotiva 735.015-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Čejč
Trať 256 o délce 25, 267 km mezi obcemi Čejč a Ždánice se začala stavět roku 1906, od roku 1908 sloužila nákladní dopravě a o rok později i osobní. Hlavním důvodem pro stavbu byla přeprava řepy cukrovky, osobní doprava byla až druhořadá, zastávky i stanice proto často vznikaly ve značné vzdálenosti od obcí, což se stalo trati osudné. Právě ve stanici Čejč byla s manipulačním vlakem zastižena lokomotiva 735.008-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Hodonín
Ve stanici Hodonín byl pořízen záběr na stroj 735.064-8, který byl jedním z kmenových hodnonínských pielsticků. V momentě pořízení snímku se chystal k odjezdu do Rohatce s manipulačním vlakem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Čejč
Stroj 735.137-2 byl zachycený ve stanici Čejč s manipulačním vlakem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Hodonín
V Hodoníně odpočívá v pošmourném počasí "pilštyk" 735.137-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1997
Místo:
Čejč
V roce 1997 ještě turnosový "pilštyk" na manipulačním vlaku ve stanici Čejč. Konkrétně hodoníská lokomotiva 735.141-4 ve stanici, kde docházelo k setkávání manipulačních vlaků z místních lokálek.