Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.01.1997
Místo:
Karlovy Vary
Pěkný zimní snímek stroje 781.471-8 v čele uhláčků a přítomnosti mrazírenských vozů, pořídil autor ve stanici Karlovy Vary.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.01.1997
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Nová kola předvedla v depu Brno-Maloměřice "berta" 751.315-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1997
Místo:
Depo Chomutov
Nejstarší brejlovec své řady, 750.013-5, byl zastižen doma, tedy v depu v Chomutově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1997
Místo:
Depo Česká Lípa
Svým nátěrem byla "fujara" 735.223-0 v českolipském depu nepřehlédnutelná. Snímek z roku 1997 dokumentuje stav, kdy už byl lesk její slávy pryč.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1997
Místo:
Depo Chomutov
Původní vzhled budoucího muzejního "hektora" 720.139-5 dokumentuje snímek z chomutovského depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Kladno
Elegantná 751.316-1 bola autorom vyfotografovaná v depe na Kladně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Zdice
Setkání lokomotivy 753.099-1 a 749.241-6 zdokumentoval autor ještě ve fungujícím depu ve Zdicích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Depo Rakovník
Poslední vyrobený stroj z 1. série byla lokomotiva T478.3072. Nově označená jako 753.072-8 byla zachycena v Rakovníku.