Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Olomouc přednádraží
Slušivý nátěr byl aplikován na lokomotivu 182.143-8. Byla elegantní a nezaměnitelná s jinými šestikoláky. V provozu se udržela celkem dlouho. Jednoho dne ji autor vyfotografoval také v Olomouci, kam často s nákladními vlaky zajížděla.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Krnov
Lokomotiva 753.049-6 zachycená při posunu na točně na pracovišti v Krnově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Olomouc přednádraží
Na olomouckém seřaďovacím nádraží se sešly za horkého zářijového dne v roce 1996 stroje 181.008-4 a velmi zajímavý, svým nátěrem nezaměnitelný stroj 182.143-8. V pozadí si můžeme všimnout i chladícího vozu. Ten pravděpodobně převážel cukrovinky z místní čokoládovny Zora v Olomouci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Už odstavená lokomotiva 140.072-0 jako zdroj náhradních dílů pro bobinu 140.085-2. Stroj měl při rušení k 14. 2. 1997 najeto úctyhodných 4 867 564 km. Likvidaci lokomotivy provedla firma Metalšrot v Tlumačově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Dne 16. 7. 1996 byla výnosem GŘ ČD čj. 57 558/96-012/3 ze dne 25. 6. 1996 zrušena a už 11. 11. 1996 byla lokomotivou 140.089-4 odvezena na likvidaci. Na snímku autora přesně po dvou měsících od zrušení stojí stroj 140.082-9 v DKV Olomouc.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Lokomotiva 140.091-0 nevyhověla v roce 1994 defektoskopickým zkouškám dvojkolí. Proto byla z provozu definitivně odstavena a v červenci 1996 zrušena. Autor ji zachytil v Olomouci, kde čekala na svojí poslední cestu do České Třebové na likvidaci. Tam ji spolu s 140.065 odvezl "peršan" 163.066.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Olomouc hl.n.
V zajímavém "hokejkovém" nátěru byla zvěčněna tou dobou olomoucká lokomotiva 730.003-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Krnov
Noční záběr z Krnova ukazuje tehdy ještě místní stroj 753.376-3.