Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1982
Místo:
Depo Karlovy Vary
Náročnou vlečkovou prevádzkou poznačený "skokan" T334.0597 bol zachytený pri návšteve pobočního lokomotívního depa Karlovy Vary.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.08.1982
Místo:
Plzeň hl.n.
Během přestávky mezi výkony byla v Plzni zachycena T478.3250.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.08.1982
Místo:
Plzeň hl.n.
Na 17. koleji plzeňského nádraží pod stavědlem "Radbuza" čeká na svůj odjezd stroj T478.3270. Tento stroj byl převzat z ČKD do stavu LD Plzeň v roce 1975. V 80. letech sloužil v LD Zdice i LD Plzeň a v roce 1982 si zajezdil i pod hlavičkou LD České Budějovice. O 10 let později byl opět převelen do Českých Budějovic, kde prošel rekonstrukcí na řadu 750. V roce 1994 ( už jako 750.270-1 ) přechází do depa Havlíčkův Brod. Svou provozní kariéru ukončuje v PJ Havlíčkův Brod, kde je v roce 2001 zrušena.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.08.1982
Místo:
Mariánské Lázně
"Rosnička" T334.0058, posledný stroj dodaný pre ČSD z druhej výrobnej série r. T334.0 z roku 1964 zo závodu ČKD Tatra Smíchov, bola zachytená v Mariánských Lázních, kde zrejme zastávala post miestnej staničnej zálohy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.08.1982
Místo:
Bor u Tachova
Lokomotiva T435.0005 známá díky velkému pluhu byla autorem zachycena ve stanici Bor u Tachova.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.10.1982
Místo:
Cheb
Novotou vonící stroj T448.0750 se slunil dne 5.10.1982 v Chebu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.10.1982
Místo:
Depo Cheb
Na další nasazení čekal v chebském depu stroj T435.0086.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.10.1982
Místo:
Depo Cheb
Rušeň T211.0080 bol 5.10.1982 odstavený v depe Cheb. Z fotografie je patrné, že sa "prasiatko" priplietlo k nejakej nehodovej alebo mimoriadnej udalosti. Za ním postáva trolejársky "hurvínek" M131.2134.