Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.08.1982
Místo:
Depo Karlovy Vary
Náročnou vlečkovou prevádzkou poznačený "skokan" T334.0597 bol zachytený pri návšteve pobočního lokomotívního depa Karlovy Vary.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.08.1982
Místo:
Plzeň hl.n.
Během přestávky mezi výkony byla v Plzni zachycena T478.3250.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.08.1982
Místo:
Plzeň hl.n.
Na 17. koleji plzeňského nádraží pod stavědlem "Radbuza" čeká na svůj odjezd stroj T478.3270. Tento stroj byl převzat z ČKD do stavu LD Plzeň v roce 1975. V 80. letech sloužil v LD Zdice i LD Plzeň a v roce 1982 si zajezdil i pod hlavičkou LD České Budějovice. O 10 let později byl opět převelen do Českých Budějovic, kde prošel rekonstrukcí na řadu 750. V roce 1994 ( už jako 750.270-1 ) přechází do depa Havlíčkův Brod. Svou provozní kariéru ukončuje v PJ Havlíčkův Brod, kde je v roce 2001 zrušena.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.08.1982
Místo:
Mariánské Lázně
"Rosnička" T334.0058, posledný stroj dodaný pre ČSD z druhej výrobnej série r. T334.0 z roku 1964 zo závodu ČKD Tatra Smíchov, bola zachytená v Mariánských Lázních, kde zrejme zastávala post miestnej staničnej zálohy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.08.1982
Místo:
Bor u Tachova
Lokomotiva T435.0005 známá díky velkému pluhu byla autorem zachycena ve stanici Bor u Tachova.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.08.1982
Místo:
Bor u Tachova
Bor u Tachova, rok 1982, zánovní M152.0042 čeká na své cestující. Již jsou pryč časy, kdy tu vládly celočervené "hurvínky" řady M131.1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.08.1982
Místo:
Cheb
V domovském Chebu byla dne 29.8.1982 zdokumentována M152.0041. Za sebou měla 6 let služby, takže se v podstatě ještě jednalo o zánovní vozidlo.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.08.1982
Místo:
Bor u Tachova
V Boru u Tachova byl dne 30.8.1982 pořízen snímek motorového vozu M152.0017, který v té době měl odslouženo teprve 6 let od dodání do stavu LD Cheb.